Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marcel en Elly - WaarBenJij.nu Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marcel en Elly - WaarBenJij.nu

Aankomst in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Elly

03 Februari 2018 | Thailand, Bangkok

We hebben een prima vlucht gehad met EVA-air van Amsterdam naar Bangkok. We hadden ruime zitplaatsen en konden zelfs onze benen strekken. Zoals we gewend zijn heeft Elly haast de hele vlucht geslapen, Marcel moest haar zelfs wakker maken voor het ontbijt. Dit jaar stond ons gelukkig geen welkomstcomité op te wachten op de luchthaven hihi.
Ons hotel ligt vlakbij de bekende, mega-drukke Khao San Road waar we 's avonds naartoe gegaan zijn om een hapje te eten en een massage van onze benen. (jaja ook Marcel doet mee, die witte benen op de foto zijn van Marcel) Ook dit jaar komen we weer Nederlanders tegen, 2 tafels achter ons zien we Sterretje (uit oh oh cherso).Tijdens het eten werd er voor ons nog een show opgevoerd. zie video.
Marcel heeft nog een beetje moeite met het tijdsverschil en was al erg vroeg wakker, om half 5 is hij maar naar beneden gegaan en kreeg hij van de receptie een kopje thee.
Zondag gaan we weer naar de luchthaven voor een korte vlucht naar Sukhothai wat ten noorden van Bangkok ligt.

• 03 Februari 2018 - 19:47

Peter Meijers :

Hallo Marcel en Elly hoe is de reis gegaan ik las dat Marcel een beetje moeite met tijd verschil en morgen gaan jullie weer vliegen heel veel plezier en tot het volgende bericht

• 04 Februari 2018 - 10:58

G.groot V Munster:

Marcel Tante Thea heb mij geholpen ik kan jullie nu ook volgen ik kijk er naar uit veel liefs ma

• 08 Februari 2018 - 18:53

G.groot V Munster:

Marcel uitslag van de chen alles zo

• 10 Februari 2018 - 14:22

G.groot V Munster:

Marcel bel weer eens dat vind ik leuk