Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel en Elly - WaarBenJij.nu Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Marcel en Elly - WaarBenJij.nu

Koh Samui

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Elly

19 Februari 2016 | Thailand, Ko Samui

Vanaf Chiang Mai hebben we een binnenlandse vlucht genomen naar Koh Samui. We gaan heerlijk 5 dagen luieren op dit tropische eiland. We hebben wederom een schitterend verblijf , áán het strand van Lamai Beach, een luxe villa met jacuzzi (jippie). Marcel heeft hier voor het eerst een jetski gehuurd, dit wilde hij al heel lang maar het kwam er gewoon niet van. We zijn slechts 1 keer een tocht gaan maken naar het eiland Koh Tao waar we zijn gaan snorkelen. Hier hebben we geen foto's van kunnen maken maar wél hebben we een paar waanzinnige filmpjes gemaakt met de go-pro van het snorkelen tussen de tropische vissen en het koraal. Aan het einde van de middag zijn we weer met de boot teruggevaren naar Koh Samui waarbij we een romantische zonsondergang gezien hebben. Elke avond naar het dorpsplein, waar je behalve heerlijke thaise gerechten kan eten voor een paar euro, ook terecht kan voor een paaldans act van de ladyboys. Dinsdag onze laatste binnenlandse vlucht gemaakt, terug naar Bangkok voor onze laatste paar dagen.

• 24 Februari 2016 - 14:47

Mieke:

Daar ben ik weer, weer mooie foto's erbij gedaan en als ik het zo zie dan is het echt genieten bij het water van jullie laatste dagen, snorkelen en op een jetski zijn natuurlijk echt leuke dingen en dat hebben jullie dan toch weer ff gedaan, jullie zullen vast een topvakantie hebben gehad. Gr Mieke

• 24 Februari 2016 - 16:21

Opa En Oma:

Wat een mooie foto s. Geniet er nog maar lekker van. Gr opa en oma

• 24 Februari 2016 - 16:22

Johan En Fabiola:

En.... Al een leuk vakantiehuis gevonden? Wij komen wel, hoor. Geniet nog maar lekker in Bangkok!