Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marcel en Elly - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marcel en Elly - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Elly

25 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Onze laatste dagen van de vakantie, ongelooflijk jammer. We rijden vanaf de luchthaven met de taxi naar ons hotel.....whoooo.... wat een luxe, dit overtreft al onze verwachtingen. We worden naar onze suite gebracht op de 57e etage van het 5 sterren hotel Tower-Club at Lebua.Wat een waanzinnig uitzicht hebben we hier vanaf ons balkon. Op het dak van ons hotel (64 e verdieping) bevindt zich de wereldberoemde Sirocco Skybar welke als decor gebruikt is in de film "Hangover 2". Er bevinden zich hier 2 ronde met neon verlichte barretjes en een podium waar een live band staat te spelen. De drankjes zijn hier ietwat duur ( ongeveer €. 20,00 voor een cocktail ) maar super lekker en je krijgt er gratis een onvergetelijk uitzicht bij. Er is wel een dresscode, je komt er niet in op slippers of in een korte broek en wij zagen dan ook dat er vele mensen weggestuurd werden. De Thaise ondernemersgeest heeft hier wat op gevonden, voor het hotel staat namelijk een kraampje waar je kleding en schoenen voor slechts 100 baht ( €. 2,50 ) kan huren om toch nog naar boven te kunnen.